torsdag 24 april 2008

Neeext!


Nästa studiedrabbning på gång: psykiatritenten. Så nu håller jag på med den här lilla, söta katalogen. Påminner mig om den stora Pippi Långstrump-boken vi hade hemma när jag var liten. Fast den här är lite tjockare och innehåller inga Prussiluskor. Dessvärre.


Det är jobbigt detta med att läsa. Jag får alltid akut AD/HD när det blir tentdags, och hittar på i princip vad som helst att göra istället. Muggen brukar bli skinande ren i tenttider. Papper och kompendier brukar bli uppordnade, Jag brukar ringa folk helt omotiverat bara för att fördriva tid. För att inte tala om alla tidningar som blir förda till pappersinsamlingen och alla ögonbryn som plockas!


Ska vi dessutom slå vad om att jag kommer att diagnostisera mig med ungefär allt som står i den här boken? Jag har nämligen kommit på att jag har koncentrationssvårigheter, demens och stämbandsknutor, baserat på tidigare tentlitteratur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar