lördag 26 april 2008

Får faktiskt gjort någonting

Saakeli! Jag läser ju! Har faktiskt läst så duktigt idag att jag snart får börja taa kväldi. Jag ser framemot att få tenta undan fanskapet så jag inte behöver dras med denna deprimerande litteratur mera. Jag får kalla kårar över allt som finns här i världen:-/ Hur ska man lyckas hålla sig någotsänär på vägen, när det finns bedrövligheter överallt? Chansen är minimal.

Har inte varit hungrig på hela dagen, och jag vet inte om det är det jag läser som gör mig olustig istället för matlust-ig (vilket krystat konstaterande...). När klockan började visa 21.00 petade jag i mig en (1) potatis och en (1) korv. Någonting måste man ju lägga i magen under en dag. Inte blev jag mätt, men inte är jag ju hungrig heller... Kaffe-på-maten blev bara en halv pyttekopp, det smakade inte heller.

Ingenting lustar. Inte äta. Inte se på tv. Inte sova. Inte, inte, inte.

Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar