fredag 25 april 2008

Kuuma!


Var ute på en bra eftermiddagslänk, och nu börjar det bli varmt på riktigt! Sprang bara några hundra meter innan jag konstaterade att den tunna jackan var överflödig, och fortsatte resten av rundan i t-skjorta. Det var inte ens något överambitiöst försök att låtsas att det är vår, och huttrande kuta runt i kortärmat - utan det var faktiskt för varmt! Inte ens på slänten ner mot ån, där vinden brukar ligga på, var det kyligt. Vindarna som mötte mig var ljumma, riktig sommarkänsla.


Som kan noteras smakar inte tentläsningen särskilt bra nu heller. Igårkväll läste jag en snutt, och hade tänkt fortsätta redan idag på morgonen. Men tiden har bara gått och gått, och inte många blad blir vända med den takt jag har nu. Skärpning, Maja!


Men jag kompenserar den varma löprundan med vatten, vatten och vatten. Någonting ska man väl sköta sig i fråga om:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar