fredag 11 april 2008

Fredag i Hallis


Veckan till ända. Eftersom jag har cyklat fram-tillbaka-fram-tillbaka-fram-tillbaka hela veckan och trixat med terapi, tentböcker, kompendiekopiering och tusen andra saker, har jag ordnat så att jag inte behöver ens röra mig i närheten av Akademikvarteren idag. Dyslexilitteraturen til tenten på måndag finns här, och bara jag får till stånd lite kaffe ska jag börja på. Det är inte särskilt mycket att läsa, och dessutom för en gångs skull - allt på svenska, skönt!


Blev skrotlyft igårkväll i en ganska fullsatt sal. Tungt, som vanligt, men det ska kännas att man har gjort någonting också! Om inte armarna darrar i duschen när man kommer hem har man varit för snäll;) Massor med Hoover-pito gäller i den nya serien. Supertung mördarställning (armbågar och tår i marken och kroppen spikrak emellan) i vad som känns som en evighet. Säkert effektiv, men våldsam belastning på ryggen, vilket inte är så hejsan om man har en rygg som min:-/


I det här köket vankas det kaffe nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar