måndag 29 september 2008

My biggest fan!


This is my biggest fan.


Höh höh hööö... Måndag morgon, ingalunda märks det? (Ingalunda var ett av mommos favorituttryck, låter så otroligt gulligt!) Sitter och viktighetssurfar, alltså rör jag mig enbart på viktiga webbsidor och uträttar superviktiga ärenden. Eller också är jag ironisk och sitter och slösurfar på blondinbella.se, veckorevyn.com och aftonbladet.se. Det kan man kanske räkna ut själv.


Ovanför huvudet snurrar fläkten och kämpar med att röra runt i den kvava luften här. Tvätt som hänger på tork, ångor från min nyligen slutförda maratondusch och så mitt eget utflås gör luften här ganska tung. Men som alla goda blivade talterapeuter vet, gör ju fuktig luft gott för stämbanden. Så, djupa andetag!


Igår diskade jag äntligen ur mina fina Teema-muggar som jag fått av mamma vid födelsedagar, julaftnar i flera år. Dessa muggar har stora klistermärken som sitter som berget! Men igårkväll blötte jag bort klistermärken av två muggar, så de fick komma ner ur skåpet i alla fall. Gulliga muggar, fast jag vanligtvis helst dricker ur baljmodeller. Annars motarbetar jag ju allt som har med märken att göra. Inga Pentikserviser kommer att hamna i mina skåp!


Nej, om man skulle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar