torsdag 15 maj 2008

Bloggen rapporterar

Mellanrapport straight from Arken! Har precis suttit av läsårets sista förläsning! Jo, suttit av, för maratonföreläsning 8-12 innebär att man inte riktigt är fokuserad. I alla fall inte jag. Dessutom hade jag inte ens noterat att det var den sista, annars hade jag väl tagit med mig en liten flaska champagne och konfetti.

Nånej. Ännu finns ingen orsak att fira. För nu återstår slutruschen, vilken innebär pluggande, tentande, skrivande, inlämnande, avslutande praktikdiskussioner och terapirapporter. Allt detta på en inte alls lång tid. Av någon anledning fick jag ett ryck igår och skrev nästan hela praktikrapporten, drygt fyra sidor. Tror jag måste banta ner den lite om jag ska få plats med allt utan att det blir för långt.

Sitter och väntar på min utgivning och feedback på LKG-arbetet. Har ingen aning om vad jag kommer att få höra. Kanske man ska förbereda sig på det värsta? Det brukar jag ju göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar