onsdag 21 januari 2009

Hitler

Man vet att man styr och ställer med järnhand, då man får ett sms där någon meddelar att han uppskjuter samtalet han lovade ringa åt mig vid en viss tidpunkt med sju (7) minuter, för att hinna äta först. Jaja, man ska hålla dem på tårna! Borde överväga en framtid som diktator.

I övriga nyheter: Skrivandet går icke bra. Igår skrev jag en sida på raken, egentligen helt av misstag. Idag har jag stirrat så ögonen blöder på materialet, men icke. Orden kommer bara inte. Jag väntar spänt på det där jag tror att ska hända. Alltså att jag ska drabbas av en faslig iver och skriva några hyllmeter text. Not gonna happen.

------------------------
Tillägg en stund senare

...sade hon och skrev raskt en sida till i alla fall. Det var väl inte så svårt!

1 kommentar:

  1. det är så du ska göra - först skriver du litet bloggtext o sen fortsätter du på gradun av bara farten!

    SvaraRadera