lördag 16 oktober 2010

Möbler

Drog till Öjan en sväng igår för att städa ur ett skrivbord som jag ska ta hit. Någon gång när jag orkar engagera mig, alltså. Tänkte jag skulle inreda mitt kajaklamineringsrum till ett office. Tänk snoffsigt kontor, vitt och stilrent, några grönväxter och så ett litet porlande vattenfall på bordet. Och en sådan där roterande ställning med glansiga tidsskrifter i. Där ska jag sitta i min byxdress och göra Viktiga Saker. Nånej. Men ett skrivbord skulle vara trevligt att ha, när jag nu äntligen skulle ha plats för ett.

Andra random saker jag behöver - och som folk gärna får skänka är

-två taklampor
-nattduksbord
-tv-hylla
-en lite högre byrå
-skrivbordsstol
-en inredare som kan tala om för mig hur man placerar möbler utan att det ser ut som att oj-jag-tappade-visst-soffan-här-och-en-hylla-här-nåja-låt-vara. Jag har nämligen noll öga för hur man möblerar fint.

Sådär, people! Varsågod och kom hit med grejerna. Har någon överlopps pengar går det också bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar