måndag 7 december 2009

Skit samma

Mår lite illa. Jag vet inte om det är för att jag borde dricka kaffe. Men samtidigt är man inte så sugen på kaffe när man mår illa. Skit samma, jag provar en balja...

Har tittat lite på peppar.fi:s julkalender på nätet, där varje lucka representeras av en bloggare som berättar om sig själv och sin blogg i en liten filmsnutt. Efter varje snutt får man "tycka till" om luckan och reportaget, kryssa i typ "glad", "intresserad", "arg" och liknande. "Skit samma" är en kategori också. Nästan alltid är det någon som kryssar i någon av de två sistnämnda. Jag undrar - varför? Är det inte ruskigt onödigt? Om jag tycker att någonting är skit samma så bemödar jag mig inte om att påpeka det. Hm.

Dagens I-landsproblem: möblerade om lite för skojs skull igårkväll. Det blev ungefär tusen gånger sämre än det var innan. Jag fick leidon och orkade inte flytta tillbaka möblerna. Latheten segrade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar