fredag 2 oktober 2009

Filmidéer

På tal om tv såg jag nyss att den skitroliga svenska komedin Kopps sänds ikväll på tv1000. Har sett den tidigare, men jag måste nog slänga ett öga på den ikväll också. Driva med stereotyper är alltid skoj, som ni vet är det ett av mina största intressen. Jag skulle vilja skriva manus till en film jag också. Rävflickorna skulle den heta. Skulle innehålla en massa sojakorv och tuppkammar. Eller varför inte The Rööhååro Finskos - The Return of Välipala. Samt uppföljaren The Rööhååro Finskos II - Fleecetakin Kosto.

Tur att jag i alla fall själv fnissar åt mina egna juttun, vem skulle annars uppskatta dem?

Solen lyser så grannt och har fått rimfrosten i naturen att smälta. Jag ska dra ut på en löprunda och se om det finns spring i bena idag. För övrigt har man observerat björn i trakten, så om jag inte återkommer efter detta inlägg vet ni var ni hittar mig. Mellan käftarna på någonting stort och lurvigt, skulle jag tro.

2 kommentarer:

  1. Så mika har int raka se na på läng, elder??? ;) :P

    SvaraRadera
  2. He har an faktiskt int gjort, nee:D

    SvaraRadera