måndag 12 oktober 2009

Dagens siffror

Antal kvadratmeter jag har till mitt förfogande: 30
Antal mottagna textmeddelanden idag: 1
Antal ljus som skulle brinna om jag tände alla som står framme: 22
Antal kaffekoppar hittills idag: 4
Antal mjölkglas druckna idag: 0
Antal skolor besökta idag: 2 (min egen och Brors)
Antal telefonsamtal idag: 2
Antal skräppåsar förda till soprummet: 2
Antal tupplurar på soffan: 0
Antal butiker besökta idag: 3
Varav matbutiker: 0
Antal gånger jag har snubblat på en sladd: 1
Antal cykelfärder idag: 4
Antal klädbyten: Många, inklusive alla provningar av sportkläder i butiken.
Antal lästa bloggar idag: Ännu fler
Antal nyttiga saker utförda idag: Få. En rensning av avloppet och en maskin tvättade kläder.
Antal skor som står i farstun: 4
Antal frukter i skålen: 2
Antal kuddar i soffan: 2
Antal understimulerade bloggskribenter i denna lokal: 1.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar