lördag 24 april 2010

Tillägg


En viktig sak glömde jag ju, och det var (förutom den där balkongen jag talade om tidigare, med ett litet bord och stolar, och någon liten blomma) dammsugaren! Kom på det idag när jag stretade och städade med den stackare jag har. Den vars sladdvinda saknar stoppare, så att man måste dra ut hela sladden och slå knut på den om man inte vill ha dragkamp.

Mammas och pappas dammsugare är den bästa jag testat hittills. Stora hjul med gummiyta, munstycke som går lika lätt på alla underlag inklusive mattor, och dessutom går den ganska tyst.

2 kommentarer:

  1. Vi har en likadan som på bilden, en Electrolux och den har tjänat oss i typ 5 år.
    Nu iom huset blev det dock byte till centraldammsugare och Electroluxen får i fortsättningen agera bildammsugare.
    När du blir riktigt stor får du ha centraldammsugare!

    SvaraRadera
  2. Jess! Väntar på att bli "riktigt stor". Jag har faktiskt aldrig sett en centraldammsugare i hela mitt liv. Så pytteliten är jag fortfarande.

    SvaraRadera