söndag 18 april 2010

Allt är som förr

Jag har sett att någon har bloggat eller kommenterat om det här för en tid sedan, men jag råkade ut för det själv häromdagen. Kommer hem från skolan, slänger mig på soffan och slår på tv:n. Det som uppenbarar sig på skärmen råkar vara Kauniit ja Rohkeat, och jag drabbas av en miniflashback, eftersom jag faktiskt tittade lite på den serien när jag gick i högstadiet.

Nu är det alltså dryga tio år sedan jag tittade på "Boltsit" (=The Bold and The Beautiful), men jag skulle nog inte ha några problem att hänga med i handlingen.


För vad är det mitt öga skådar om inte Brooke och Ridge. I en dramatisk "jag-älskar-dig"-scen där Brooke som vanligt har tårfyllda ögon och darrande underläpp. Bekant? De där två har tammefan strulat så länge jag har funnits!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar