torsdag 26 november 2009

Skolarbeten och telefonskräck

Skulle börja på med skolarbeten klockan nio sharp imorse. Trodde inte ens själv på att det projektet skulle lyckas, så jag kände mig ganska nöjd när jag ändå inte senare än halv tio tog plats vid en dator i biblioteket.

Nu har jag klurat det sista (hoppas jag) på frågeformulären. Återstår bara att sammanfoga två delar till en helhet och skicka den till handledaren. Kommer att ske idag. Är det grönt ljus blir det pilottestning kvickt som ögat. Så fort någon ställer upp. Någon..?

Så har jag ögnat igenom det mesta (mycket slarvigt, men det räknas ändå) av förhandsmaterialet till kursen som börjar idag på eftermiddagen. Nu har jag suttit och sökta fram kontaktuppgifter till en massa instanser runt om i landet som jag ska börja ringa runt till. Ugh, jag hatar att ringa åt folk som jag inte känner. Undrar om det känns lättare om man har förklädnad när man ringer upp? Lösmustasch, kanske..?

Det går segt i början, men ni vet ju hur jag funkar. Först ingenting, sedan ingenting - sedan, så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar