fredag 27 november 2009

Dagens

Eftersom jag inte är riktigt på hugget blir det en lista ikväll. Har sett den åka runt på allehanda bloggar en tid nu.

Dagens vill ha: Några tända ljus, men jag har inga:(

Dagens klädsel: Under skoldagen klänning, kofta och leggings, sedan träningskläder och nu mjukisbrallor, top och långkofta.

Dagens smink: Var inte särskilt högtravande. Foundation och lite bryn och fransar.

Dagens frisyr: Efter gymmet är det diadem och svans som gäller.

Dagens händelse: Kursen med vår duktiga gästföreläsare.

Dagens planer: Lägga mig i soffan en stund ännu, sedan sova.

Dagens saknad: En liten, mjuk katt som sällskap.

Dagens dummaste: En konstig räkning som damp ner. Detta ska kollas...

Dagens sjuka: Det konstiga textmeddelandet jag fick. Antingen skickade någon fel, eller så sitter just nu någon och skrattar åt mig. Jag bjuder på det i så fall.

Dagens drog: Kaffe och snus.

Dagens kram: Inte en endaste liten.

Dagens köp: Åh, det var nog den där kaffekoppen under första pausen i föreläsningen. Mina bäst spederade 1,30 på länge.

Dagens godis: Inget godis.

Dagens humör: Otäckt.

Dagens ord: Jalusi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar