söndag 19 oktober 2008

Söndag på riktigt

Så söndag det kan bli, för jag har inte fått gjort ett dyng idag. Har faktiskt tillbringat nästan hela dagen liggande på soffan, zappande mellan kanalerna på tv:n. Diskat har jag gjort, men det är väl det. Och den här helgen som jag skulle se till att min massiva lista över studier skulle minska lite. Det jag har gjort är främst att kolla upp och markera vad det är jag ska skriva, men själva skrivandet har det inte blivit någonting med. Dumma flicka.


Det regnar idag. Riktigt ordentligt, så det trummar mot fönstren. Kan ju se det positiva i att det inte är exempelvis måndag, och man är på väg till skolan för att blöta ner sig.


Jag måste verkligen skaffa ordentliga skor. Måste.


Eftersom nu gårdagen blev som den blev ska jag lägga min söndagskväll på att skriva två uppgifter. Minst. Sedan ska jag dra två röda streck på listan.


Det var som jag anade. Jag hade ingenting att komma med. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar