söndag 9 maj 2010

Nej, inte död nu heller

Jag har inte dött nu heller. Den här gången har jag efter att ha kommit hem från Sweden drabbats av feber och allmän pest, och så hastigt som möjligt tillfrisknat såpass att jag kunde hoppa på tåget norrut. Detta för att fira bröllop i Österbotten.

"Om det inte blir dans och slagsmål blir jag besviken" yttrade jag bestämt när jag klev i klackarna och ställde mig iväg. För i så fall är det ju inget riktigt bröllop. Dans blev det i alla fall, och jag stressade upp mig ganska ordentligt på min mor (detta var innan vi kom iväg, alltså), så det klassas närapå som verbalt slagsmål. Summa: ett ordentligt bröllop!

Som ni hör: busy, busy. Men jag återkommer, promise!

4 kommentarer:

  1. Jestas he va nästan så ja bleiv oroli vart du ha teijji veijji! Men allt e i sin ordning, lugna puckar! Hör åv de tå du har langledit! Puss å kram!

    SvaraRadera
  2. nåja, det var ju bra att bröllopet inte blev en besvikelse ;)

    SvaraRadera
  3. Sofi >> He ha viri liiti olika program nu seinast tiidn, å så fick ja ju feber mitt i, så ja ha int hinda blogg ritti. Men ja ska fösök hind nu igen. Ja ska hör åv me! Kram, å en lillan slängpuss åt beibin:)

    Emma >> Ja ska noo leverer meir läsbart åt de, får ju roko samveti tå ja e oskriiva fö läng:P

    alegni >> Det var en trevlig fest - och världens godaste tårta, jag lovar!

    SvaraRadera