onsdag 5 maj 2010

Inte alls siisti

Jag har feber. Varför har jag feber? Jag är inte förkyld, har inte hosta, halsont, nästäppa eller minsta rossel i halsen. Jag har bara feber och mår skit. 38,2 för att vara exakt.

Försökte ta mig till skolan för att försöka hålla min terapi enligt planerna (för att det är så komplicerat att avboka en terapi och planera in en ny). Tänkte att vafaa-an, en session ska jag väl orka, det är ju inte som att springa marathon precis.

Men när jag hade cyklat till skolan och tagit hissen upp till logopedin konstaterade jag att detta kommer att ta en skitända. Jag mådde så förbannat illa. Att kräkas på sin klient är inte direkt önskvärt, så jag fick bita i det sura äpplet och ringa och avboka.

Har legat och frusit på soffan och känt mig allmänt onödig ända sedan jag kom hem. Feber är bara så töntigt.

5 kommentarer:

  1. Blä fö feber. :( Krya på de! (Som miin ummu bruka sej tå vi va lill å sjuk: "Muista juoda paljon nestettä!")

    SvaraRadera
  2. Nåjå... MUMMU sku e sta...

    SvaraRadera
  3. voi neeh...hör av dig om ja ska kom me nå åt de.

    SvaraRadera
  4. faktiskt otroligt korkat att dra på sig feber så där bara... ;)
    krya på dig hur som helst! kram

    SvaraRadera
  5. Emma >> Tack, ja ska fösök. Ja köpt memme en Novelle Lemon-flasko på väg heim, så ja följer mummu diinas råd enligt bästa förmåga:)

    annina >> Tack, va snällt åv de! Men ja va faktiskt ti booden i snigelfart å handla vichy å blåbärssoppa, he klarar man väl se ganska bra på?;)

    alegni >> Visst är det? Jättedumt... :( Men tack!

    SvaraRadera