torsdag 20 maj 2010

Ha-HAA!

Tydligen satte jag skräck i mig själv med mina strikta regler igår, för imorse vaknade jag klockan sju, utan att klockan ens hade ringt. Utan att ens vara särskilt dödstrött.

Idag ska jag då se till att få undan ett par saker till. Jag tänker terapiredogörelse och kanske ett litet utlåtande. Eller någon sida på diskussionsdelen till gradun. Eller egentligen vad som helst, det finns att välja på. Huvudsaken är att jag får dra minst två streck på listan idag. Dagens mål alltså: två streck.

Det dumma i situationen är att jag var så ivrig att komma iväg till skolan att jag glömde en viktigt grej hemma. En av de grejerna jag skulle jobba med idag. Nå, jag får försöka minnas den imorgon.

3 kommentarer:

  1. Me like listona. He er så najs ti få dra en feitan streck över naa å sii hu saker att göra minskar...

    Lycka till me två streck! :)

    (Om int du har siitt så har du mejl, riktit på abo.fi)

    SvaraRadera
  2. Tack! Å nu ha ja dreiji två för ida!:D Men klockon e bara två... kanski man sku hind byri på tridi iaf?:)

    SvaraRadera
  3. Möjligtvis... :)

    Er på arbeiti å di har na seniordans...

    (passande er ordverifiering dwans)

    SvaraRadera