tisdag 18 maj 2010

Jepp

Så idag kom beskedet. Och det var ett dåligt sådant. Måste erkänna att det knep till lite, och att jag fick lite tårar i ögonen. Pyttelite tårar, så det räknas nästan inte. Men jag blev besviken såklart.

Jag hatar sådana här inlägg. Lika mycket som jag hatar när folk uppdaterar sina Facebookstatusar med "Har det extremt jobbigt nu..." eller "Fick just världens katastrofalaste nyhet och vill helst dö", bara för att liksom mjölka sympatier och kommentarer som "Nejmen vad har HÄNT? Berätta genast!".

Men nu väljer jag själv att vara en sådan jobbig typ och alltså bara säga att jag idag a) fick ett tråkigt besked om en grej och b) att det gjorde mig besviken. För att jag hade hoppats på ett annat sådant, och var nästan hundra på att det skulle fixa sig. Magkänslan slog väl fel, vad vet jag.

Måste fundera lite och se hur jag ska göra nu. Det får fixa sig på ett annat sätt bara. Kan ju bli hur bra som helst ändå.

7 kommentarer:

  1. Maja :( Allting ordnar se ti sist på eitt eldär ana sätt! (Så bruk i alla fall miin papp säj å ja tror å :))
    Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Skickar en storan kram från Vasa!! Mejl om du vill släpp ut liiti steam elder så int. Jag finns jer även om he er mang kilometer imillan oss. *kram*

    Föresten, komber du norrut ti helgen?

    SvaraRadera
  3. i'm so awfully sorry. hoppas i alal fall att det inte är något som vänder upp och ner på tillvaron för dig. kram

    SvaraRadera
  4. Sofi >> Man ska tro på pappa!:) Jå, he ordnar se noo. Ja troodd dock att e hadd ordna se rej, å nu måst ja liksom byri pånyytt. Men skam den som ger sig. Kram tibaka! Å kram åt beibin såklart:)

    Emma >> Åh, tack för omtanken! Ja ska fösök knåp ihop ett mail bara ja hindar, hadd tänkt göra he husomhelst rej tidigari. Sama gälder fö te - bara ti mail om e er na som du vill väder;) Ja komber int norrut nameir fyri somarn, men he e ju snart *GULP*. Skickar en storan kram tibaka ti Vasa å!:)

    Alegni >> Det är ingenting allvarligt, bara någonting som kräver rätt mycket omställning och mera planering. Men det kan ju bli hur bra som helst, det vet man inte förrän man har prövat. Kram tillbaka och tack för omtanken:)

    jonna >> Bu var ordet, sa Bull:(

    SvaraRadera
  5. Äsch då, he e int kul tå he int blir som man tänkt seh, åså måst man buri planeer om..ja vejt precis ho he e :) men va nu än problemi e, så brukar he faktiskt no ordn seh ti sist..fast man int all gang tror he :) Kram! :)

    /B

    SvaraRadera
  6. Lilla B >> Tack! Jå, ja veit. Ja måst tänk om liiti nu, men he fixar se no. på sätt eller annat. Det ordnar sig! Kram!

    SvaraRadera