måndag 8 februari 2010

Lite bättre än noll

Det som såg ut att bli en synnerligen oproduktiv och seg kväll vände plötsligt och blev i alla fall lite mera än nollresultat. Först iklädde jag mig löparstassen och stack iväg på vad som kom att bli en riktig superrunda.

Snöfallet hade upphört, och istället var det nollakeli, vindstilla och nyplogade vägar. Om senaste löplänk gick lätt och var rolig så gick denna ljudlöst och var euforisk! En lagom kvällsrunda. Jag har verkligen kommit in i rytmen med löpningen nu igen. Springer varken särskilt långt eller snabbt, men jag njuter!

Uppspelt av löpningen och den friska februariluften satte jag mig vid datorn lite senare på kvällen för att göra mitt bästa och försöka få någonting till pappers. Det satt långt inne, men jag lyckades med makt krysta fram en halv sida gradutext. En halv sida är inte mycket, men hey - det är jävligt mycket mera än ingenting!

Imorgon är det tidig väckning och så kör vi vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar