tisdag 21 april 2009

Tisdag morgon

Jag fortsätter med min konstiga, nyfunna vana att vakna tidigt och vara pigg. Ungefär halv åtta spratt jag upp ur sängen, trots att dagens enda föreläsning börjar först klockan 15.15.

Cyklade iväg mot akademikvarteren genom ett soligt Åbo som börjar bli grönt småningom, och tog just plats framför en dator i biblioteket. Nu ska här skrivas och donas med skolarbeten. Inspiration, kom!

-------------
Tillägg 10.24

Gäsp. Nu fick jag leidon. Det går trögt, detta...

-------------
Tillägg 11.36

Puh! Klar med första drabbningen. Klickade precis iväg skrivelserna till handledarens inbox. Hade tänkt knata efter kaffe i något skede, men jag vågade inte resa mig för då kunde ju mitt flyt komma av sig. Dessutom får man inte ens dricka kaffe här. Sicket gnäll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar