tisdag 28 april 2009

Aj. Trött. Slut. Aj.

Åh, fy faa-an vad slut jag är. Vilken intensiv dag det blev. Och jag som skulle skriva en massa roliga saker, hade klurat ut en massa fyndigheter. Tji fick ni, och jag. Har haft fullt upp. Nu är klockan över halv två, och det känns som om jag kommer att gå av, bokstavligen.

Har ont i halsen och är alldeles torr i munnen, eftersom jag har suttit och mummel-läst i timtal för att lättare höra vad som låter fel. Som blivande röstexpert har jag föregått med ett riktigt skräckexempel. Man ska inte sitta dödsslut och knarra för sig själv i timme efter timme.

Nu ska jag häva mig i säng. Imorgon blir det andra bullar i den här fabriken. Ni ska få se.

1 kommentar:

  1. vaniljbullar?
    ;)
    slit inte ut dig i onödan, maja, det kommer ju en morgondag också...

    SvaraRadera