lördag 7 februari 2009

Va anstalttar ni mee?

Jag vet inte vad som är på gång nu, men kaplar gör det. Kanske någon håller på skyffla snö av taket, eller så är det någonting med några rör eller ledningar som någon sliter i. Den knakar och dånar på obestämd plats i huset jag bor i.

Fan också. Jag vaknade 08.30 imorse. Varför gör jag det på en dag då jag inte behöver stiga upp förrän... när jag vill! Låg envist kvar i sängen och tvingade ögonen att hållas slutna. Till sist var det bara att sucka och ge upp. Ge upp och gå upp.

Har suttit och påtat lite med referenserna, och de visar sig vara helt fucked up. Måste nog kolla igenom dem ett varv till. Usligt.

Ska traska till butiken också i något skede. I snöyran. Nej, det är nog bäst för mig och för er att jag återkommer om en stund istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar