fredag 13 februari 2009

Snabbinlägg

Bara krångel med den här maskinen nuförtiden. Jag får se till att banka ner några kråkfötter snabbt som attan innan internet bryter och datorn klappar ihop igen. När jag blir stor ska jag alltid ha perfekt fungerande jättesnabbt internet och världens exklusivaste lyxdator som aldrig krånglar.

Vi konstaterade att opponeringarna tar en evighet. Så imorse började vi en timme tidigare, och fick ändå sitta nästan en timme senare än planerat. Liten kaffepaus i mitten, under vilken folk mest stod och drack, bara för att få räta ut benen lite. Utöver det satt vi med näsan i pappren och kommenterade texterna i en fart.

Sedan dess har jag hunnit läsa ÖT, vara via gymmet en sväng och sedan per cykel till butiken för att nödhandla lite. På vägen fick jag hoppa av hojen och snabbt kryssa mellan ambulanser, polisbilar och en brandbil som blockerade cykelvägen. En seriekrock med flera bilar inblandade var det, och massor med blåljus blinkade i varierande takt.

Ja, och så är det väl helg då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar