tisdag 1 maj 2012

Burned

En rätt stillsam vapp med några öl här hemma hos mig och lite Ipad-airhockey. Det är oerhört beroendeframkallande. Jovisst, öl också, men nu tänkte jag främst på airhockeyn. Man blir så entusiastisk och arg samtidigt och vrider nästan både sig själv, motspelaren och surfplattan i golvet när man riktigt spelar på allvar. Och det måste man ju.

Idag har jag lyckats igen. Har bränt mig så jävligt i munnen att gommen känns som ett öppet sår. Varje pulsslag dunkar i käften. För att förtydliga brände jag munnen på en skållhet ugnsrotsak, inte på brinnande Sambucashots. Aj.

DrAmAQuEeN SiGniNg OuT LuLz.

1 kommentar:

  1. Vi måste nog rematcha nångång, bestämmer jag här för mig själv. Du brukar ju blogga om att du vill vara bäst på allt, så ja antar att du inte ger dig förrän du utklassar mig totalt?:)

    Napalmskadan i brödintaget var ju lite tråkigt, hoppas det blir bra snart:)

    SvaraRadera