tisdag 22 maj 2012

Tiedoksi

Jo, förresten. Min abo.fi-studiemailadress är sedan någon vecka tillbaka inte i bruk längre. Det var visst någon uppdatering som gjordes, och den gjorde att vissa konton blev inaktiverade - eller något - och man hade varit tvungen att kontakta någon datasnubbe på ÅA för att aktivera det igen. Och när jag nu inte är studerande längre, utan Vuxen och Ansvarstagande Kvinna med Jobb så såg jag ingen större mening i att aktivera det där kontot igen. Jag tog det som ett tecken på att det är dags att kliva vidare.

Sådär som info om nu någon enträget sitter och skickar sjäärleksbrev och inte får något svar. Basåattnivet. Nås på jobbmailen i mera officiella ärenden, annars är det väl Facebook som gäller, eller så får ni väl ringa om ni har ärende. Vykort? Eller kom och hälsa på vetja, jag köpte just ett kaffepaket, så på den fronten är det lugnt. Borde väl i något skede skaffa någon-sådan-där-gmail-eller-vad-kidsen-nu-har-nuförtiden, men jag har inte kommit mig för.

Slut på infomeddelande, pip.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar