torsdag 13 november 2008

Finn ett fel

Nå, barn. Försök finna ett fel i följande mening:

"När jag kom hem från min löprunda ikväll, stängde jag dörren bakom mig och klädde omedelbart av mig kläder, skor och tånagel."

Det finns inget fel, för det var just det jag gjorde. Vänster stortå, som jag sånär krossade med en plankstump (förlåt lillebror, det var naturligtvis en bricka du gjort i träslöjden...) i vintras har ståtat med en stiligt knallblå tånagel ända sedan dess. Jag trodde först att den skulle sprätta loss, men den har envist suttit kvar som ett lysande blåljus. Ända tills ikväll alltså. Den här löplänken tog kål på den, så den helt enkelt trillade loss. Men den var nästan utväxt ändå, så det spelar ingen roll.

Dagens anatomiska inblick. Och nej, detta tänker jag inte visa någon bild på. Nasås ordning ska e vara i helviti å.

3 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte bara meddela att ja kommer troligtvis att flytta till åbo fr.o.m. januari.

    SvaraRadera
  2. Va roolit! Du är så välkommen:) Får man fråg va orsaken e?

    SvaraRadera