måndag 14 november 2011

Schöuk i monin som man säger i Närpes

För övrigt kan jag meddela att min mun nu är i sämre skick än någonsin. Efter att ha tuggat sönder båda kinderna invändigt fullständigt, har jag nu tagit mitt stresstics till nästa nivå. Jag har börjat tugga på insidan av underläppen. Och tydligen biter jag ihop tänderna allt vad jag orkar nattetid så att käkarna ömmar och tungan som verkar lämna emellan är lika trasig den. Ajaj.




"Vet du vad du ska skriva nu?"

"Nej, jag väntar på inspiration. Att skapa
är inte som att vrida på en
kran. Man måste vara i rätt stämning."

"Vadå för stämning?"

"Panik i sista minuten."

-Kalle & Hobbe-

2 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar ett tandläkarbesök... Lider av samma åkomma (har t.om. Bitit sönder tandspetsarna på några tänder) och fick en s.k. Bettskena att ha på natten... Hjälpte superbra o nu har ja int ens den mera!

    SvaraRadera
  2. Aha, okej! Fast jag gnisslar ju inte tänder, jag bara tuggar på kinder och läppar i vaket tillstånd, och allra mest om jag är stressad. Lite som när andra biter på naglarna, antar jag..? Det som skulle hjälpa mest skulle antagligen vara någon som hela tiden säger SLUUUTAAAA TUGGAAAA!!! :P

    SvaraRadera