söndag 21 mars 2010

Frasse


Jag har - som de flesta som känner mig nog vet - varken intresse eller tålamod att följa med någon tv-serie. Men en sak jag tittar på ganska ofta är Frasier. Det är en serie som tilltalar mig av någon anledning. Den är lagom rolig. Intressant. Gullig. En snäll tv-serie som ger mig ro i själen. Många kvällar brukar avslutas med att jag slänger mig på soffan och tittar på Frasier, för det brukar sändas sisådär en halv tolv-tiden.

Jag gillar dig, Frasier. Och allra speciellt pappa Martin Crane. Med sin lilla fåniga hund Eddie.

2 kommentarer:

  1. Frasse rockar fett! :) Jag brukar ha Frasier maraton på sundasetmiddagan, om bånen (å gubbin) tillåter...

    SvaraRadera
  2. Jå, jag å ibland! Fast tå ha ja oftast siitt alla veckans avsnitt... int för att e gör na, ja kan skåda Frasu om å om igen:)

    SvaraRadera