onsdag 24 mars 2010

Fick storhetsvansinne

Jag fick plötsligt storhetsvansinne och kände mig som en kändisbloggare. Detta i och med att min besöksmätare nyss passerade 10 000 unika klick. Därför kommer jag nu att be att någon av er klickare bestämmer innehållet i ett inlägg. Alltså:

Var så god och önska ett inlägg!

Jag lovar att jag skriver om vad som helst. Vad vill ni höra? Något specifikt ni tycker att jag bör ta upp? Har jag undanhållit någonting viktigt? I'm all yours! Kravet är dock att det ska komma önskemål från mera än tre personer. Jag väntar. Bollen är hos er.

5 kommentarer:

  1. Tomt. Blankt. Svart. Komber int på naa... men hjärncellen arbeitar duktit....

    SvaraRadera
  2. Skulle vara intressant att veta varför du valde att inte bli lärare vid peffan? (underförstått: vad tycker du om peffan? :)

    SvaraRadera
  3. I second the motion som Anonym lägger fram. (E liiti nyfiken på VEM herr eller fru Anonym er...??)

    SvaraRadera
  4. ja vill veta allt som ja int rej vejt :)

    SvaraRadera
  5. Har blondiner roligare?

    Majas pappas visdomsord.

    Svenskans ställning i Finland.

    Sköldpaddan Fjalar - Hur gick det sen?

    Vad är det som huserar under min säng?

    Varför är alla byxor för långa?

    Påsken - då och nu.

    Att pensionsspara.

    100 sätt att strula till det. (Ja kan va gästskribent på he...)

    Hur man lyckas vända på steken och ta sig i kragen.

    En blöt natt i Vasa.

    Pampas nationaldag.

    Varför bröder är så bra att ha.

    Katten - the devil in disguise.

    SvaraRadera