fredag 14 oktober 2011

Terminologin, ni vet

Ikväll ska jag testa en kul grej. Och nej, innan ni frågar - det är inte meth. Får så dålig hy av sånt. Nej, det är en annan grej. Få se om jag gillar det eller inte. Med min pessimistiska inställning och allmänna syn på saker så kommer jag antagligen att hata det.

Säg, är jag en riktigt bloggare nu, som skriver cliffhangers utan att riktigt berätta vad som är på gång? Borde kanske avsluta med ett "Okej, nu måste jag rusa. Ska MÖTA UPP en kompis på stan". Bloggare möter nämligen UPP folk, de träffas inte. Jo, och så DRIVER de grejer, typ bloggar och företag. Sedan går de på EVENT, inte tillställningar.

Måste vara noga med vilka uttryck man använder, bloggare som man är.

2 kommentarer:

  1. ...ti skillna från kaffisump tå, he e no bäter ti kör på he som förr...:P

    SvaraRadera
  2. Kaffesumpen den bästa är. Elder beter än meth, i alla fall. Dock har ja int testa nan åv döm, så who am I to tell? :)

    SvaraRadera