torsdag 11 oktober 2012

Olika typer av underhåll för kroppen och sådär

Fick ett samtal från tandkliniken där det meddelades att min mundoktor nu tydligen var sjuk. Alltså fick tandläkartiden bokas om. Synd, för jag hade sett fram emot att bli lite ompysslad i gapet. Lite som att gå till en frisör eller en kosmetolog. Jag gillar ju tandläkare. Nå, jag fick en ny tid om några veckor. I väntan på det nu då.

På tal om kosmetolog så har jag ju fortfarande mitt presentkort på en ansiktsbehandling som jag fick i vintras. Mmm. Ska se till att boka in den tiden också småningom. Det kommer att bli magnifikt. Ska passa in det vid någon lämplig tidpunkt, typ som belöning för någonting. Oklart vad.

Annars har det varit same old idag. Jobb, butikssväng och inhandlande av käk som omvandlades till lite lunchlådor, lite plock och fix, gym och cyklade hem i beckmörker och duggregn. Mys. Ska börja plantera huvudet på kudden småningom, och imorgon är det ni-vet-vilken-dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar