tisdag 2 oktober 2012

H-kari

Avslutade kvällen med att fälla upp paraplyet och i regnet och mörkret orientera mig ut till Halkokari för en kaffekopp med bästa L. Som alla vet så är det i dagens läge helt onödigt att göra något sådant om man inte genast uppdaterar status, bloggar eller instagrammar om sådana saker, så jag måste genast se till att göra det. Pics or it didn't happen, ni vet. Pics, alltså it happened:

Fick min favoritkopp. Inte den med grodan, den är bästa L:s. Jag är en sådan självgod jävel att jag ska ha den med texten Världens Bästa Kompis på, annars blir jag sur och bitter. Bästa L har lärt sig och brukar ställa fram koppen färdigt innan jag börjar pipa.

Gott kvällskaffe var det hursomhelst, inte endast på grund av texten på muggen. Tack, tack. Snart igen!

1 kommentar:

  1. Verkar som grodan gör lite narr av världens bästa kompis?? ;)

    SvaraRadera