tisdag 16 oktober 2012

Bokstaven L

Det har visst regnat hela dagen idag. Jag började dagen magnifikt genom att ha sönder mitt paraply. Hur? Nå genom att smälla igen dörren med paraplyet emellan (!!!). Jag blev riktigt förvånad över min extrema nivå av dumhet i just den situationen. Paraplyskaftet såg ut som ett L. L som i loser.

L:et gick inte ens att fälla ihop. Anlände till jobbet med fanskapet uppfällt och fick med våld baxa mig in genom dörren. Fick bryta sönder paraplyet i mindre beståndsdelar för att kunna vika samman det så att det skulle bli lite mindre skrymmande.

Ja-a, hörni. Ungefär sådant har jag sysslat med idag. Hoppas att det roade någon.


2 kommentarer:

  1. Hahahahha! Jag ser det så tydligt framför mig. Ibland är man bra skicklig!

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Man bara "Jamen vad i helvete håller jag på med?!". Klåpare. Men idag köpte jag ett nytt paraply. Äkta H&M-kvalitet, så det lär vara trasigt innan veckan är slut :)

    SvaraRadera