lördag 11 maj 2013

Bikini

Har sprungit på stan som ett oljat streck idag, hade en massa ärenden att fixa och sådär. Ett av dem var att köpa en bikini innan alla i hela stan tar slut. Så har det nämligen gått flera gånger. Vänta till slutet av maj och det enda som finns kvar är gigantiska tältkupor stora nog att ha cirkus i, samt bikinitrosor som med lätthet kan fungera som fallskärm.
Nå, bikini - check. Sedan hade jag sjutton grejer till att fixa innan jag drog hem och städade mitt hem. Och NU häller jag upp ett glas rött och börjar småningom spana i fönstret efter polarna som är på väg hit. Ännu en lördagskväll ska tillbringas i goda vänners lag - just the way I like it!

Hoppas ni också har en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Fin bikini Maja! Gillar du kanske färgglada bikini också eller föredrar du svart - vill säga klassiskt och stilrent? Kika gärna på min blogg, jag har samlat en hel del utvalda bikini för denna sommars mode! :)

    Kramar

    SvaraRadera