tisdag 11 december 2012

Önskemål?

Mjeeh. Kommer inte på något att skriva idag. Den som har önskemål kan ju slänga ner lite rubrikförslag i en kommentar. Annars är risken stor att jag börjar väderblogga eller skriva om Justin Bieber eller något. Det kan jag förresten göra ändå. Fenomenet Justin Bieber förbryllar mig nämligen, och detta är en sak som jag tenderar att ta upp igen och åter igen, särskilt sena lördagsnätter med ett par glas vin i knoppen.

(Jag har ungefär tre olika samtalsämnen jag alltid återkommer till, alltid samma livsviktiga frågor. Jag tar alltid upp de där samma sakerna, och folk är bara "Men ååååh, det där pratade vi ju redan om förra gången vi var ut", och jag bara "Jamen jag FATTADE inte hur ni menade! Jag måste fråga igen - hur är det nu riktigt..?", och så tar denna diskussion aldrig slut. På det sättet är jag så oerhört förutsägbar).

Men alltså, Justin Bieber. Varför är han typ världens mest hatade person? Jag fattar inte. Han är ju bara ett barn. Och man får inte vara dum mot barn. Fattar verkligen inte dealen. Finns det nu inte viktigare saker att haka upp sig på än en pojke som är duktig på att sjunga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar