torsdag 1 december 2011

Kommentarer

För övrigt undrar jag lite varför ingen kommenterar nuförtiden. Börjar känna mig som en sådan där... eh, alternativ typ som talar för sig själv, med påföljden att alla bara tittar lite generat åt ett annat håll och låtsas som om det regnar.

Ni kan väl säga någonting, så jag vet att ni lever? Eller är ni sura på mig?

Och ge mig nu inte det där kvinnfolkssvaret: "Nä, det är ingenting!", som sägs med martyrblick och betyder: "JO FÖR FAN, DET ÄR NÅGONTING. OCH DU BORDE VERKLIGEN VETA VAD, DIN IDIOT". Så har jag... eh, hört att kvinnfolk brukar fungera. Naturligtvis inte jag - o nej, nejnej.

9 kommentarer:

  1. Förlåt! Mea culpa! Du har alldeles rätt. I have taken you for granted. Läser och läser som en snyltgäst. Ska skärpa mig. Heja Maja!

    SvaraRadera
  2. välkommen till klubben. ingen kommenterar mina inlägg heller ;)

    SvaraRadera
  3. Ahh...den beryktade sju-åtton-delaren (7/8)...den alternativa benämningen på den alternative...:D

    Dock inget du behöver vara rädd fö ti bli stämpla som!!

    "Radiotystnaden" e väl ett resultat av at ALLA stressar inför julen?? ;) Nädå, så kan e ju aldri vara...dock e väl en blogg lite ineffektiv som medium för tvåvägskommunikation / diskussion...så enkelt att liksom insupa informationen och glömma feedbacken (särskilt då alstren är uttömmande och liksom gör läsaren totalt nöjd), lagom kul fö leverantören...

    Mina fem pennin...:D

    SvaraRadera
  4. Din blogg är nu rekommenderad på Peppes blogg!

    SvaraRadera
  5. sorry, jag har bara varit lite busy på sistone, but i'll be back, juså hante arnold...

    SvaraRadera
  6. tjenare, jag läser. har bara varit en latmask då det gäller att kommentera. Inga sura miner här inte :)

    SvaraRadera
  7. Jag är nog här fastän jag inte säger nåt. Hjärnan känns så tom dessa dagar att jag knappt får ihop ett blogginlägg.
    Bloggtorka och kommentartorka.

    SvaraRadera
  8. Cecilia >> Åhå, jag är ytterst hedrad över tipset om min blogg till Den Allsmäktiga Peppe. Och lite fnissigt smickrad över att du påstår att min blogg handlar om bland annat TRÄNING. Kanske lite att ta i, men glad blev jag!

    Ida >> Okej, ska försöka komma ihåg att kommentera hos dig någon gång också. Jag läser nog med jämna mellanrum, men är faktiskt lat med kommentarerna.

    Bubba >> Tack för slanten!:) He hadd ja int tänkt på, men så måst e ju givetvis vara, att ja skriver så uttömmand å fulländat så man har int na ti tillägg;) Fö ti citera Erik i Erik & Mackan: "Liksom, varför kamma jesusbarnet?" :D

    alegni >> Jag ser fram emot fortsatta kommentarer av Terminatoralegni ;)

    Sofi >> Tack, å ja läser noo troget tin blogg å:)

    Linn >> Roligt att du läser! Jag läser din också, alltid när jag ser att du har uppdaterat!

    Jessica >> Jag är lite torr i skallen jag också för tillfället. Hoppas dock att det börjar grönska lite där snart. Alltså grönska som i knoppa och frodas, inte som i mögla.

    SvaraRadera