söndag 11 december 2011

Hehe

Vid två skilda tillfällen denna helg på stan har jag fått höra ett "Maja?" bakifrån, vänt mig om och mötts av någon jag känner. Och båda dessa personer har kommenterat min nya kappa, den som jag har bloggat om. Att de läst bloggen, och att de nu får se hur kappan ser ut på riktigt. Vad är oddsen för det? Börjar känna mig lite som en storbloggare! Kanske det blir Bloggpriset 2012, vad tror ni?

Och förresten. Kappan har fått fina betyg av båda dessa personer. Och av mig själv. För det är verkligen en sällsynt skön och bra jacka. Alldeles lagom lång, lagom varm och lagom fin.

3 kommentarer:

  1. lagom är bäst. :D
    jaja, nästa år vinner du hela spektaklet, you just wait and see!

    SvaraRadera
  2. Den är precis lagom lagom!:)

    Hehe, skulle inte det vara någonting? Att sätta Neristan på kartan, lite som Kakkakaffe har gjort med Molpe ;)

    SvaraRadera
  3. Boodi egentligen vara tri tillfällen, men mtp tidigare komplimang sku du väl ha missfösteiji i alla fall...;)

    SvaraRadera