fredag 25 juni 2010

Tips


Om du hastigast slänger ner en rakhyvel i väskan innan du åker till villan för bastubad, för att du eventuellt ska kunna sitta på bryggan och raka benen en varm sommarkväll. Tänk då på att inte helt omotiverat gräva runt i väskan utan att se efter vad du gör. För annars kan det lätt hända att du en stund senare hajar till när du noterar att hela högerhanden simmar i blod från ett välplacerat snitt över långfingret.

Ganska onödigt. Känner mig lite emo faktiskt, i mitt rakbladssnittande. Det dunkar i mitt omplåstrade finger dessutom. Alldeles väldigt onödigt, när jag tänker efter...

4 kommentarer:

  1. tack för tipset ska minnas de, när/om jag ska raka mina ben =)

    SvaraRadera
  2. Sofi >> Så onöödot! Å så förbannat va e svider läng baket:(

    Roger >> Verkligen. Rekommenderar snarari vax tå. He skär man se int på i alla fall... :-/

    SvaraRadera
  3. alltså allvarligt, ja tänker no alde raka, vax miin beinen, han daan ja gör he så hare no sleji slint i hövo :)

    SvaraRadera