tisdag 29 juni 2010

Den effektiva dagen

Jag har hunnit med en massa idag känns det som! Detta trots att jag hunnit jobba en hel, vanlig arbetsdag. Började alltså dagen med morgonskift, och efter det ett snabbstopp på närmaste Siwa för att handla.

När jag kom hem svidade jag omedelbart om till bikini och låg och solade och sov en stund på en filt på gräsmattan. Skönt och varmt. Och jättevarmt. Och skööönt! När jag hade svettats en stund åkte jag en sväng till Gäddviken och simmade en tur i ett härligt kallt vatten. Soltorkade på stranden och åkte sedan hem.

Efter det har jag hunnit med en rullskridskolänk i ett dallrande hett landskap, en sval dusch och kvällsmat. Till sist hämtade bästa L upp mig, och det blev kaffe med flickorna på en solig Brygga som avslutning på dagen.


Badkläderna hänger på tork i kvällssolen efter en händelserik men ändå enkel dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar