söndag 7 juni 2009

Krassel


Införskaffade mintte (som smakar hö) samt svartvinbärssådant för att försöka få någon slags passage att öppnas i halsen. Halsontet har blivit bättre i alla fall, däremot har jag blivit snåro och halvdöv. Jag tänker trots allt inte, jag upprepar inte få öroninflammation, för hur töntigt skulle inte det vara. I juni, come on.


Juni och juni. Jag tvivlar om det ens är det. Igår när jag låste dörren för natten konstaterade jag följande: +1 grader. Den sjätte juni. Inte klokt.


Bortsett från kylan var det en fin kväll vid heimgååln. Den ultimata tantblomman pelargon dinglade i sin ampel.

Ska krassla mig till jobbet snart. Kvällsskift väntar.

4 kommentarer:

  1. I mjosund var e -o,5 tå vi fo å sova... MINUS! Brrrrrrrr....

    SvaraRadera
  2. Brrr! Liiti varmari ida iaf, så kanski e byri val somarn nu? Har förresten fleira mårisskift dehe vikon, så he sku va kul ti råkas na kväld, men ja e SUPERförkyld å vill int smitt ner babyn:(

    SvaraRadera
  3. idag har jag köpt fyra pelargoner till. hade tre sedan tidigare.
    *extremt tantig*

    SvaraRadera
  4. *Tjing-tjing-tjing* - TRE extrema tantpoäng utdelas;)

    Men en söt blomma är det, så köp du pelargoner så mycket du orkar. Sommaren är kort i det här landet:)

    SvaraRadera