måndag 8 juni 2009

Bryta armen

Kvällen sänker sig över Heimdjäälon. Det har blivit lite varmare nu än de senaste dagarna, men än väntar vi på värmen. Jag känner mig lite bättre nu, kanske beror det på att jag sov en lång stund på soffan efter stadsresan medan huset var tomt. Det var nog lika bra att L var upptagen ikväll så det inte blev något Bryggan-kaffe... En varm dusch verkade också lösa upp det som stockas i huvudet på mig. Men så måste jag också ta en Panadol eftersom det packade så förbannat bakom pannan så jag knappt kunde se någonting, vilket också kan fejka lite bättre fiilis.

Blev utmanad av Far i armbrytning idag. En syn för gudar. Pappa och jag på varsin sida av köksbordet, storebror håller i bordet för att det inte skulle tippa, och mamma som nervöst står bakom och skriker: "Bryt inte av armen på henne! Bryt inte av armen! Hör ni, sluta nu!".

Jag blev som väntat nedbruten. Inte avbruten, dock:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar