torsdag 31 januari 2013

Insoooomniaaaa, forever 'till the end of time

Glömde visst sova inatt. Eller glömde gjorde jag inte, men min kropp tyckte tydligen att det var onödigt, och därmed har jag legat och spejat med korpgluggarna på vid gavel hela natten. Min kropp tycker så himla konstiga saker ibland. Kanske det är därför vi kommer så dåligt överens (plats för djupare tolkning gällande detta uttalande HÄR).

Jag var först övertygad om att jag inte hade sovit en blund, när alarmet gick igång imorse. Men det tror jag nog att jag hade ändå. En liten, liten blund i alla fall. Men jag var lite seg i starten, så det blev igen en morgon med brådska utan dess like. Det blev därmed ett bakslag för mitt Projekt Zen, som jag håller på med. Alltså att programmera om hjärnan till att bli morgonpigg och stiga upp i god tid. 21 dagar tar projektet, det har jag studerat på olika psykologisidor. Men om en dag skiter sig - måste man börja på nytt då? Det har jag inte riktigt klarhet i. Måste konsultera Internet.

Direktsändning från Majas Hus. Tudeluu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar