fredag 26 december 2008

Bortskämd, del 2

Jag måste bara visa en julklapp till, nämligen den jag fick av min bror. Nu undrar jag hur pass begåvade tonårspojkar brukar vara att köpa presenter så där överlag. Jag har för mig att det brukar röra sig om ganska tafatta, om än rörande klumpiga, misslyckade försök. Inte när det gäller min bror, kan jag konstatera efter att han öppnat julklappen från honom i förrgår.


Titta här, mina kvinnliga läsare. Min 19-åriga bror har till sin storasyster köpt en vrålsnygg marimekkopenal att använda i skolan, och ett fint kaffe med tiramisusmak - jag som älskar kaffe! Precis sådana saker jag blir glad över! Är han inte duktig?:)

2 kommentarer:

  1. fniss. jo, bäst är det om man säger eller visar exakt vad man vill ha... också när de där nittonåringarna blir äldre gubbar ;))

    SvaraRadera
  2. Så brukar det vara, jo:) Hade visserligen andats om en penal tidigare, men inte trodde jag att han skulle vara så uppmärksam - och ha så bra smak;)

    SvaraRadera