torsdag 25 december 2008

Bortskämd


Och hur bortskämd är inte jag, som vid 24 års ålder får en så här fin julklapp av min mamma och min pappa! Jag hade ju önskat mig en halsduk (vilket jag också fick).

De som har följt min blogg vet också vilka problem jag har med min nuvarande cykel, om man nu ens kan kalla den det. Den jag fick när jag var åtta år, och som ger mig mera problem än nytta med sina fel. För en som behöver sin cykel många gånger varje dag innebär detta ett problem. Men ändå...

Bra, bättre... en cykel!:D

3 kommentarer:

  1. *applåderar*
    min mamma har också pröjsat för alla mina pedar - den senaste för cirka nio år sedan :)

    SvaraRadera
  2. Det var en lite väl dyr och fin julklapp, men samtidigt en som VERKLIGEN behövdes, så jag blev jätteglad:) Vad bra att mammor (och pappor) kan pröjsa för pedar när det krävs:)

    SvaraRadera