lördag 23 juni 2012

Midsummer

Nåja, så är det min tur att leverera svar på frågan "Nå, vad gjorde du på midsommar?". Det blev midsommar i stan i år, och bra gick det. Lite grill, vin och myggor i trädgårdsmöblemanget som sig bör. Lite bastu och i brist på sjö att hoppa i, i alla fall lite svalkande spring på gräsmattan. Kaffe med färska jordgubbar och glass på småtimmarna.

Känslosamma diskussioner om att det inte görs någon bra musik mera, allt är bara massproducerad skit utan fiilis. Och i det sammanhanget blev det lite överanvändning av ordet banjo, som nu kom att bli ett av mina favoritord. Banjo är ett förjävla kul ord, jag har skrattat åt det upprepade gånger idag. Just skrattade jag bara för att jag skrev det. HAHA. Och det var ljust ända tills natten började bli morgon.

Midsommar i all ära, men nu skulle jag vilja visa er vad jag har gjort idag. Men - I can't seem to find my kameraladdare. Sunkigt.

1 kommentar: