tisdag 26 juni 2012

Erase and rewind

Hej, ni kan kalla mig Raderar'n. Jag har nämligen inlett detta blogginlägg cirka fyra gånger och sedan raderat det, börjat om igen och raderat. Ja, ni vet. Kommer inte på någonting att skriva. Har ingenting att komma med. I can dessutom feel some leidon coming up. Måste jag vara så himla överaktiv hela tiden? Klockan är halv tio, och just funderade jag på om jag skulle ringa min bror i Öja och fråga om han lägger upp kaffe åt mig. För jag fick plötsligt lite tråkigt en minut. Sån är jag.

Kan jag inte bara ta datorn med mig i sängen och ta en tidig kväll, kanske titta på lite webb-tv, jag skulle till och med hinna med en hel film ännu ikväll. Varför kan jag inte det? Måste jag verkligen se till att det finns någon hurja programpunkt ännu efter tio en tisdagskväll? Jag blir så trött på mig själv. Så trött. På mig själv.

I övrigt kommer jag inte på någonting att blogga om nuförtiden. Ni kan ju föreslå någonting så ska vi se om jag kokar ihop någonting om det. Eller inte, det beror på om ni har förslag jag tycker om.




4 kommentarer:

  1. Till kännedom; jag kommer hem söndagen den 8 juli och är hemma till 19 juli. Då blir det sola och bada från morgon till kväll(?). Drar mig till minnes att du också har semester då :)

    SvaraRadera
  2. Det beror HELT på vem du är! ;D

    SvaraRadera
  3. Det är alltid trevligt när du skriver, leidon or not. Bloggaren springer en runda i duggregn, bloggaren dricker kvällskaffe, läsaren gillar, det är mitt jobb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra bloggläsare du är! Jag ska försöka fortsätta att koka soppa på en spik, alltså. Om ens en läser så är det ju hemåt :)

      Radera