söndag 17 juni 2012

Förresten

Som tilläggsinfo kan jag meddela att jag igår började känna mig småkrasslig, och när jag kom hem från grillandet igår var det med en äckligt ond hals. Jag har knappt fått en blund i natt på grund av den där värkande, svidande halsen! Hur jag än försökte dricka/inte dricka/svälja/inte svälja/andas genom näsa/mun/hosta så ändrade det inte på någonting.

Först knottbett (de har svullnat upp till någon slags böldsjukdom nu, magen ser helt för jävlig ut - bucklig och svullen, sexy) och nu ont i halsen. Ingen hejd, jag säger INGEN HEJD på töntigheterna i det här hushållet.

Nu ska jag dra till apoteket och köpa någon slags snuskigt starka bedövningspiller för den här halsen och rycka upp mig.

3 kommentarer:

  1. Normala symptom på Jakobstadsallergin...

    SvaraRadera
  2. Vänt ba tills blååsona komber. ;)

    SvaraRadera