måndag 11 juni 2012

Klick och plask

Klick lät det bara imorse, så knäppte veckan igång. Måndag, och därmed sedvanligt måndagsprogram på jobbet. Åt laxsoppa till lunch. Teraputtade på hela dagen med olika metoder, laidasta laitaan. Det är intressant det där när det byter totalt, det man håller på med. En av de många trevliga sakerna med mitt JÅBB.   
 
Det var någonting skoj med luftkonditioneringen på gymmet ikväll, vilket gjorde att det bildades en tropisk hetta i hela utrymmet. Hann inte spendera någon längre stund på passet innan det såg ut som om jag hade duschat med kläderna på. Skrinnade runt i en pöl ungefär. Intressant. Men det var riktigt bra fiilis genom hela passet, jag var såklart JeTesTaRk LuLz. Nånej, men jag bände på ganska duktigt där, men svettdropparna i en svallvåg omkring mig. Plask, bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar